BEZPIECZŃSTWO zapewniamy w pakiecie – czyli zakupy po sąsiedzku w MADISON

Z początkiem maja, po prawie 2 miesiącach, Klienci Galerii MADISON wrócili do swoich ulubionych sklepów. Pomimo, że zakupom towarzyszą pewne środki bezpieczeństwa, widać ożywienie i chęć kontaktu z miejscem, z marką i przede wszystkim z drugim człowiekiem. Nie wszystkie nasze zmysły udaje się zaspokoić zakupami online, o czym wielu z nas miała okazje przekonać się w ostatnim czasie.

Co jednak sprawi, że Klienci poczują się komfortowo i bezpiecznie a zakupy okażą się udane?

W Galerii Madison podejmujemy wiele działań aby odwiedzający nas Klienci mieli pewność, że zakupy w Madison są bezpieczne – opowiada Katarzyna Łaszkiewicz Marketing Manager Madison. Wraz z ponownym przywróceniem działalności sklepów i punktów handlowych na terenie obiektu pojawiły się komunikaty ułatwiające bezpieczne zakupy, a na sklepowych witrynach informacje o bezpiecznej liczby klientów przebywających w sklepie. Przy każdym z wejść na klientów czekają bezdotykowe podajniki z płynem do dezynfekcji a także pierwsze w Gdańsku maseczkomaty oferujące w sprzedaży dodatkowo: rękawiczki, żele antybakteryjne czy specjalne kremy do rąk.

Szczególnymi środkami bezpieczeństwa objęte zostały także przestrzenie do wspólnego korzystania tj. strefa restauracyjna czy pomieszczenia sanitarne a także wszelkie przyciski i poręcze, które są w ciągu dnia wielokrotnie dezynfekowane. Bezpieczeństwo – przede wszystkim – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz.

A jak zadbać o udane zakupy?

Aby wyprzedać zalegające od dwóch miesięcy w sklepach dobra, większość marek przygotowało bardzo atrakcyjne oferty wyprzedażowe na całą kolekcje wiosenną. Część klientów pozostaje nadal w domach, ci zaś którzy zdecydowali się na zakupy, mogą w bezpiecznych warunkach skorzystać z bardzo atrakcyjnych rabatów sięgających od 30% do nawet 70%. To dobry czas na niespieszne i korzystne zakupy.

Obecnie w Galerii Madison czynne są niemal wszystkie sklepy i lokale usługowe. Tylko w Madison ponownie otwarty został salon marki MOHITO, zlokalizowany na parterze centrum. W pozostałych lokalizacjach na terenie trójmiasta MOHITO pozostaje nieczynne.

Poza dotychczasowymi, w centrum otwarte zostały dwa nowe salony, zlokalizowane na II poziomie: sklep zoologiczny ZOOLAND oraz profesjonalna Pasmanteria JOLA oferująca szeroki asortyment artykułów krawieckich oraz hobbystycznych.

Cieszymy się również z przywrócenia działalności usług kosmetycznych i fryzjerskich a także przywróconej możliwości konsumpcji w strefie restauracyjnej MADISON FOOD ZONE – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz. Ta ostatnia szczególnie ucieszy powracające do pełnej aktywności firmy, których pracownicy do tej pory regularnie korzystali ze strefy gastro. Naturalnym wydaje się chęć powrotu klientów do dawnych nawyków i jedzenia „na mieście”.

MADISON FOOD ZONE wchodzi na taras

To co z pewnością spodoba się gościom strefy Madison Food Zone to zupełnie nowy, zewnętrzny taras, na którym od teraz można spożywać obiady czy cieszyć się słońcem przy kubku mrożonej kawy. Taras z widokiem na ul. Rajską to miła alternatywna dla zadaszonej części strefy. Świeże powietrze, miłe widoki i słońce to zachęcająca opcja na miły lunch w trakcie dnia pracy – zachęcamy do odwiedzenia, ocenienia, doświadczenia i regularnego korzystania.

W Madison i po sąsiedzku – jesteście zawsze mile widziani – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz.